Search This Blog

Monday 1 August 2011

[Yaadein_Meri] Yadaain tum ney bohat sekaya hai mujey - Thanks

 

Lots of thanks Rubi Ji
:) happy**Reshu**



Assalam Alaikum Wa Rahmath Ullahi Wa Barkatahu
 
Dear Arshu
 
aapka ye mail best of best mail hai
thanks dear ye mail keliye
Allah ka shukar adaa karna chahiye hume
ki woh hume sahi waqt me ache aur bure ki pehchan kara deta
 
take very good care of urself
remember in your prayers
 
Allah hafiz
Mrs Rubina Yasmeen


--- On Sat, 30/7/11, sulthana a <asulthana1@yahoo.co.in> wrote:

From: sulthana a <asulthana1@yahoo.co.in>
Subject: [Yaadein_Meri] Yadaain tum ney bohat sekaya hai mujey - Thnaks
To: "YAADAIN MERI" <yaadein_meri@yahoogroups.com>
Date: Saturday, 30 July, 2011, 1:04 PM

 


Niqaab

I wear my hijab/niqab for Aallah,
Not for my father
Not for my brother
Not for any other
Than Allah
I Cover myself for Allah,
No one makes me
No one for sakes me
No one rejects me
No one subjects me
But Allah
My modesty is for Allah,
Commanded in Quran
For Him and no one else
Seeking His reward
Moving closer toward Allah.
 
" La Hawla wa la Quwwata illa bhillah" There is no power and strength except with alla subhanahu wa ta'ala.

Islamic school me study karte waqt me kuch bhi obey nahi karthi thi
Nani jaan Islamic Teacher sikate bhi nahi ,me seakthi bhi nahi thi
Allah ki kudrat se sab kuch mere zehan me yaad agaya hai mujey bohat thahajoob hai.same time me aap key group ki member honey se me bohat qhushi feel karthi hoon.
Sare Group ki Islamic Message keyliye
bohat bohat thanks

Merey sab frds ko Advance Ramadan Mubarak ho

Reshu

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment